יום שישי, 28 בדצמבר 2012

גוץ לי

אמש התקשרה אליי שוב מלכת אנגליה.
"היי זאת אליזבת'. המלכה.".
"היי עליזה, מה נשמע?" התעניינתי.
"ראיתי שעדיין לא עשית לייק לעמוד שלי בפייסבוק." היא נזפה בי.
"כן, קצת קשה לי. אני מודה.".
"מדוע?".
"למען האמת בכל פעם שאני רואה את הפרצוף הזועף שלך אני חושב על שלי יחימוביץ'.".
"אני מצפה שתסבול את זה.".
"כן, אבל אז מתחיל מעגל שכזה - שלי מזכירה לי את עמיר פרץ.
את יודעת אגב שהוא בעצם עזב כיוון שהיא טענה שהיא יכולה לגדל שפם כמו שלו בשבועיים?
בכל מקרה - עמיר פרץ מזכיר לי את דודו זר, וזה מזכיר לי כאמור את פרפר נחמד, מה שמזכיר לי את החבובות ואת מיס פיגי כמובן. והדבר הבא שקופץ למוח הוא שרה נתניהו.".

"עמך הסליחה.".
"בכל מקרה - מזל טוב על ההריון המלכותי. הייתי בטוח שהארי יכניס מישהי להריון הרבה לפני ווילאם, אז סחתיין.".

"תודה. ואני עדיין מחכה ממך לרשימת המחליפים הפוטנציאליים לג'יימס בונד. שלום שלום.".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה