יום שני, 24 בדצמבר 2012

לברך ברכות

השבוע יחגגו הנוצרים את חג המולד.
חג שהוא בעצם מסיבת יום ההולדת הגדולה בעולם. הפקת ענק.
אני לא לוקח חלק בפסטיבל הזה.
לא רק מטעמים דתיים.
חתן השמחה הוא הרי המשיח, ולכן מתישהו אמור לקום לתחייה.
ומי אתם חושבים יצטרך להרים אותו על הכסא 2013 פעם?..
בהחלט לא בשבילי.

ובאותו נושא: קוד הכניסה למסיבה הוא בדרך כלל Merry Christmas.

תמיד עניין אותי למה אומרים Merry ולא נניח Happy (למען האמת זה אף פעם לא עניין אותי).
אז חיפשתי, והסיבה היא פשוטה - מסורת.

המשמעות של Merry היא נעים ושמח. זה מצטלצל טוב.
תפס.
אבל האם זה מקרי שברכת ה-Merry נשמע בדיוק כמו Mary, הלוא היא אמו של חתן יום ההולדת?
לא נראה לי.
אז אני מאחל לכם מכבי של חנוכה, אסתר של פורים וכמובן פסח יוכבד (שהייתה מסתבר אמו של משה רבנו).

ואם כבר אנגלית - מקום בעייתי ארצות הברית.
נותנים נשק למי שרק רוצה.

יש המון אנשים חולים.
התרופה שנותנים לאנשים החולים היא מריחואנה.
אצלנו אולי יש מלחמות, אבל לפחות לא צריך לחשוש כשאוכלים ארטיק מטרה.

ואיך אפשר בלי ביבי "למה זה לא כמו באמריקה שם אי אפשר להתמודד אחרי שתי קדנציות" נתניהו?

הרשימה של הליכוד-ביתנו מזכירה לי את האנשים האלה שהיו מתארחים בחלומות בהקיציס.
אניטה פללי הייתה מתאימה בול בתור מספר 5, לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה