יום חמישי, 14 ביוני 2012

חורים ברשת

השבוע, בעודי משחק "ברל'ה ברל'ה צא החוצה" עם משחת השיניים הגמורה שלי, חשבתי על רפואת השיניים.
המוח אכן פועל בדרכים נסתרות.
תשעה מתוך כל עשרה רופאי שיניים בישראל ממליצים להשתמש במברשת השיניים החשמלית של Oral-B ובמשחת השיניים של Colgate.
בנוסף, תשעה מתוך כל עשרה רופאי שיניים בישראל ממליצים להשתמש במברשת השיניים המבודדת של Colgate ובמשחת השיניים של Oral-B.
גם הסטטיסטיקה פועלת בדרכים נסתרות, מסתבר.
והמסקנה המתבקשת - אל תבטחו בתשעה מתוך כל עשרה רופאי שיניים בישראל.
ואם תחשבו על זה בהיגיון, הרי שאם רופאי השיניים יעשו עבודה טובה מידי, לא תשאר להם כמעט עבודה.
אבל יכול להיות שהם כן בעדנו בסופו של דבר.
יש הרבה שיטות להרוויח מהצד, והבנתי למשל שרופאי שיניים מוסמכים להזריק בוטוקס (למי שמסתפק בהבעת פנים אחת ויחידה).
אז חורים הם לא דבר היחיד שהם יכולים להרוויח ממנו.
גם פרוקטולוגים מטפלים בחורים.
בשוטף הם מרוויחים מהאחורה, אז מעניין אם להם יש איזשהי שיטה להרוויח מהצד.
נשמע לי הגיוני שכן, למשל קבלת אחוזים על הפניות - 

"אני לא ממש יכול לעזור לך לצערי, אבל אני מכיר אחלה אינסטלטור".

ואפרופו כסף מהצד, בימים אלה אני עובד על תוסף חדש לדפדפן.
בלי להרבות במילים, או בגרסה העדכנית - בלי להרבות במיילים, אני אציג את הרעיון -
כאשר הדפדפן מציג דף שתוכנו אינו ראוי, לוחצים Ctrl + AX ומיד הדף מצונזר ומופיעה תמונה של הרב עובדיה יוסף (לא זאת שהוא מחטט באף).
טוב, הרעיון לא משהו, אבל ש"ס קונטרול מעולם לא היה מוחשי יותר.


באחד הפוסטים הקודמים כתבתי על שמות, והתעסקתי בעיקר בשמות פרטיים (אין לי משהו מצחיק להגיד על שמות ציבוריים).
השבוע נתקלתי בשם פרטי מעניין, ומסתבר שהוא לא מאוד נדיר (לפחות לא בקרב האנשים האלה שעונדים צמיד אדום של קבלה).
השם הוא אלף (Alef).
יש לי כמה בעיות  עם השם הזה:
א': השם מופיע בתחילת שורה זו.
ב': מי שזהו שמו לא יכול להיות סוכן שב"כ.
ג': כולם חושבים שהוא סוכן שב"כ שמצנזר את כולם.
ד': אותו אידיוט שאיחלנו לו הרבה מזל טוב בפוסטים הקודמים ישאל כתגובה לשם: "נו, אז איזה אות אתה הכי אוהב?".
כיוון שזה אותו אידיוט, אני מוכן לספק תשובה: "בשבילך שלוש אותיות ז'-ב-ע' ".


גם אני התעניינתי פעם בקבלה.
בסוף החלטתי שראיית חשבון זה לא בשבילי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה