יום ראשון, 3 ביוני 2012

מט לנפול

סליחה על הגזענות, אבל מתי בפעם האחרונה כיכב במהדורות החדשות רוסי מראשון-לציון שאינו חבר בארגון פשיעה?
ומתי בפעם האחרונה ראינו שח-מט בטלוויזיה? הכי קרוב שזכור לי – וסליחה על הבדיחה הפסיכומטרית – היה כשאהרוני הכין שקשוקה.
אז חביב הקהל בוריס גלפנד אמנם הפסיד בגמר, אבל זכה במקום השני באליפות העולם בשח-מט.
כפי שכבר ציינתי, הוא לא צריך לרוץ לספר לחבר'ה,התקשורת כבר עשתה זאת בשבילו.
חוץ מזה הוא לא רץ.
לשמחתנו הרבה, הוא אפילו מצהיר שימשיך להתאמן במלוא המרץ.
אז הוא גם לא פרש, למרות שהיינו אומרים שזה בשיא (והוא בכלל עובד על סרט ההמשך - פרש ב-C2).
לסיכום, בוריס גלפנד הוא מלך והעובדה שקיבל פרס ניחומים של מיליון דולר מחממת את הלב.
(למרות לדעה הרווחת, יש קצת ש"ח בשח).
בניגוד לספורטאים רבים בארצנו, הוא לא יצטרך להתחנן עבור פת לחם.
ובטח שלא עבור פט.

אני מודע לכך שיש רבים שאינם חובבים שח, ואינם רואים בו ספורט, ואפילו שמעתי תגובות כמו "מעניין לי ת'תחת".
דבר ראשון – האם מטקות בים זה ספורט? אף אחד לא באמת יודע מה החוקים.
ובהקשר זה אני חייב לציין שלעניות דעתי עד שלא יכתב ספר חוקים מסודר למשחק המטקות, לא תהיה חוקה בישראל.
דבר שני – "מעניין לי ת'תחת" יכול דווקא להתפרש כדבר מושך ביותר.
למשל בקרב הקהילה הגאה.


היום קמתי בבוקר עם חיוך על הפנים.
שזה הרבה יותר טוב מלקום עם חיוך על הגב למשל.
אמנם בדרך כלל רובנו סובלים משביזות יום א', אך בשבילי זהו יום ראשון שאין שני לו.
למה?
כי אתמול הצלחתי לנגן בשני כלי נגינה בו זמנית.
טוב לא ממש, אבל ניגנתי בגיטרה וחיללתי שבת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה